- Brak produktów
Do ustalenia Wysyłka
Razem 0,00 zł
Do ustalenia Wysyłka
Razem 0,00 zł
ZWROT
Podstawowe informacje:
1. Zwroty przyjmujemy w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Przy czym, aby ten termin został zachowany wystarczy do nas napisać maila na adres office@coodo.pl o chęci zwrotu określonych produktów.
2. W ciągu 14 dni od mailowego poinformowania nas o chęci zwrotu produkt należy dostarczyć na adres: House of COODO ul. Puławska 138A lok.2 02-624 Warszawa, tel. 531 706 879
3. Przyjmujemy zwroty jedynie produktów nowych, niepranych i nie noszących śladów użytkowania.
4. W przypadku zwrotu całego zamówienia prosimy o zwrot oryginalnego opakowania (np. woreczka lub torby) oraz dołączonych metek etc.
5. Jeżeli skorzystaliście Państwo z bezpłatnej dostawy z zastrzeżeniem, że jej warunkiem jest przekroczenie określonej wartości zamówienia, a w wyniku zwrotu części zamówienia, cena ostatecznie zapłacona będzie niższa od kwoty wymaganej, to kwota zwrotu zostanie potrącona o należne koszty dostawy zgodnie z cennikiem zawartym w zakładce DOSTAWA.
6. Jeżeli skorzystaliście Państwo z promocji polegającej na otrzymaniu Bonusu z zastrzeżeniem, że warunkiem jego otrzymania jest przekroczenie określonej wartości Zamówienia, a w wyniku zwrotu części Zamówienia, cena ostatecznie zapłacona będzie niższa od kwoty wymaganej, to w zależności od swoich preferencji powinniście zwrócić Bonus albo kwota zwrotu zostanie potrącona o wartość Bonusu pomniejszoną o ewentualnie uiszczoną cenę promocyjną Bonusu. Wartość Bonusu jest określona w regulaminie danej promocji.
7.Jeżeli skorzystaliście Państwo z promocji polegającej na otrzymaniu rabatu z zastrzeżeniem, że warunkiem rabatu jest przekroczenie określonej wartości zamówienia lub ilości określonych produktów w zamówieniu, a w wyniku zwrotu części Zamówienia, cena ostatecznie zapłacona będzie niższa od kwoty wymaganej lub ilość produktów bedzie niższa od wymaganej aby wziąć udział w promocji, to kwota zwrotu zostanie potrącona o wartość wcześniej naliczonego rabatu
8. Cała procedura zwrotu opisana jest dokładnie poniżej.
9. W razie pytań prosimy pisać na adres office@coodo.pl - jesteśmy do Państwa dyspozycji
Szczegółowe informacje:
Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:
Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Możecie go także pobrać stąd: WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Prosimy także o dołączenie paragonu zakupu do zwracanego produktu.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Jeżeli otrzymali Państwo rzecz, to proszę odesłać wraz z oryginalnym opakowaniem oraz dołączonymi metkami na adres Beata Miros MANUFAKTURA, ul. Puławska 138A lok.2 02-624 Warszawa, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Jeżeli skorzystaliście Państwo z bezpłatnej dostawy jednego lub kilku Produktów z zastrzeżeniem, że warunkiem bezpłatnej dostawy jest przekroczenie określonej wartości zamówienia, a w wyniku zwrotu części Zamówienia, cena ostatecznie zapłacona będzie niższa od kwoty wymaganej, to kwota zwrotu zostanie potrącona o należne koszty dostawy zgodniez cennikiem zwartym w zakładce DOSTAWA.
Jeżeli skorzystaliście Państwo z promocji polegającej na otrzymaniu Bonusu z zastrzeżeniem, że warunkiem jego otrzymania jest przekroczenie określonej wartości Zamówienia, a w wyniku zwrotu części Zamówienia, cena ostatecznie zapłacona będzie niższa od kwoty wymaganej, to w zależności od swoich preferencji powinniście zwrócić Bonus albo kwota zwrotu zostanie potrącona o wartość Bonusu pomniejszoną o ewentualnie uiszczoną cenę promocyjną Bonusu. Wartość Bonusu jest określona w regulaminie danej promocji (w przypadku Torby COODOtwórczyni jest to 39 PLN)
Jeżeli skorzystaliście Państwo z promocji polegającej na otrzymaniu rabatu z zastrzeżeniem, że warunkiem rabatu jest przekroczenie określonej wartości zamówienia lub ilości określonych produktów w zamówieniu, a w wyniku zwrotu części Zamówienia, cena ostatecznie zapłacona będzie niższa od kwoty wymaganej lub ilość produktów bedzie niższa od wymaganej aby wziąć udział w promocji, to kwota zwrotu zostanie potrącona o wartość wcześniej naliczonego rabatu.
Przyjmujemy zwroty jedynie produktów nowych, niepranych i nie noszących śladów użytkowania.
Pod adresem https://ec.europa.eu/consumerskonsument zostanie obciążony kosztami dostawy Produktu, jeżeli /odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej mowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
W przypadku, gdy rozmiar lub kolor zakupionego produktu Państwu nie odpowiadają, istnieje możliwość jego WYMIANY na inny kolor/rozmiar, aktualnie dostępny w sklepie. W tym celu prosimy o kontakt mailowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru. Po upływie tego terminu wymiana nie będzie już niestety możliwa.
Zgłoszenie chęci wymiany należy wysłać na adres: office@coodo.pl i powinno ono zawierać:
- numer zamówienia
- informację, jaki produkt na jaki inny rozmiar/kolor chcecie Państwo wymienić. Sugerujemy, aby wcześniej sprawdzić jego dostępność w naszym sklepie online. Po otrzymaniu maila dokonujemy rezerwacji tego produktu dla Państwa.
Towar do wymiany należy dostarczyć na adres: Beata Miros MANUFAKTURA, ul. Puławska 138A lok.2 02-624 Warszawa, tel. 531 706 879 wraz ze swoimi danymi. Na zwrot towaru do wymiany czekamy 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia chęci zwrotu. Warunkiem przyjęcia towaru do wymiany jest to, aby był nowy, nieprany, nieużywany i nie noszący żadnych śladów użytkowania.
Jednocześnie na konto firmy 34 1020 4900 0000 8002 3270 0617 należy wpłacić koszt dostawy nowego towaru zgodnie z cennikiem wybranej formy dostawy, który znajduje się w zakładce DOSTAWA.
Po otrzymaniu przelewu i zwrotu produktu niezwłocznie wysyłamy do Państwa nowy produkt.
W przypadku chęci wymiany produktu na inny produkt, prosimy o dokonanie ZWROTU zgodnie z procedurą zwrotu oraz złożenie nowego zamówienia.